Jak złożyć zamówienie w drukarni internetowej cyfrowybialystok.pl?
- PODAJ INFORMACJE O PRODUKCIE
Znajdź wybrany produkt i wybierz odpowiednie parametry – format, wymiary, liczbę sztuk, rodzaj papieru itp. - WGRAJ PLIKI LUB ZAMÓW PROJEKT
Wgraj plik ze swoim projektem w polu DODAJ PLIK lub wybierz opcję ZAMÓW PROJEKT. Jeżeli nie uda Ci się wgrać pliku, prześlij go mailem na adres sklep@cyfrowybialystok.pl i podaj numer swojego zamówienia w temacie wiadomości. - DODAJ PRODUKT DO KOSZYKA
Wciśnij przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”, aby Twój produkt pojawił się w koszyku. - PRZEJDŹ DO KOSZYKA
Kliknij ikonkę koszyka zakupowego w prawym górnym rogu strony lub napis „Zobacz koszyk”. - ODBIERZ RABAT I WYBIERZ SPOSÓB DOSTAWY
Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wpisz w odpowiednim polu kod, aby odebrać swoją zniżkę i zatwierdź przyciskiem „Zastosuj kupon”. Wybierz sposób dostawy (przeczytaj o dostępnych rodzajach dostawy w naszej drukarni internetowej) i wciśnij przycisk „Przejdź do płatności”. - PODAJ DANE LUB ZALOGUJ SIĘ NA KONTO
Podaj swoje dane do płatności niezbędne do realizacji zamówienia lub zaloguj się na swoje konto w sklepie cyfrowybialystok.pl. Jeżeli chcesz otrzymać paczkę na inny adres, zaznacz opcję „Wysłać na inny adres” i uzupełnij pola. W tym kroku wybierz również, czy chcesz otrzymać fakturę. Jeżeli zapomniałeś wpisać kod rabatowy na poprzednim etapie zamówienia, możesz to zrobić teraz. - SFINALIZUJ ZAMÓWIENIE
Zaznacz checkbox „Przeczytałem/łam i akceptuję regulamin.” Potwierdź zamówienie przyciskiem „KUPUJĘ I PŁACĘ”. - DOKONAJ OPŁATY
Zostaniesz przeniesiony na stronę z danymi do płatności. Opłać zamówienie szybkim przelewem internetowym lub tradycyjnym. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze zamówienie opłacisz w siedzibie firmy kartą lub gotówką.
Zamówienia w drukarni internetowej cyfrowybialystok.pl – pytania
- Nie wiesz, co dzieje się z Twoim zamówieniem? Sprawdź swoją pocztę. O wszelkich zmianach statusu zamówienia powiadomimy Cię mailem. Jeśli nie widzisz wiadomości w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder SPAM.
- Nie dostałeś od nas żadnej wiadomości po złożeniu zamówienia? Skontaktuj się z nami. Być może nie potwierdziłeś zamówienia w ostatnim kroku i zbyt szybko zamknąłeś przeglądarkę.
- Masz pytania odnośnie produktów czy usług? Napisz do nas: sklep@cyfrowybialystok.pl lub zadzwoń 508 282 933. Możesz też skontaktować się z nami przez https://www.facebook.com/deartdrukarnia/.